srijeda, 10. travnja 2013.

My Favorite

April

Movies:




Treća sezonaaaaa, jedva sam dočekala, predugo je vremena prošlo ali eto vrijedilo je čekati.
 Upravo sada krećem kod mia amica da pogledamo drugu epizodu.
 Sve je po starom i dalje pripadamo sjevernom timu
i kući Starkovih ali oprezno pratimo Khalisi i njene zmajeve kako nebi napravila kakvu štetu jer se čini da u ovoj sezoni ne želi samo stajati i biti lijepa.
 Joffrey Baratheon i dalje tjera mase na povraćanje i moram priznati definitivno je najomraženiji lik u seriji, naravno s klanom Lannistera koje toleriram jedino iz razloga što zaista imaju dobar smisao za humor pa im i oprostiš svu tu urođenu zlobu, danas na kavi saznala sam vijest da će Joffreya  ubrzo zadesiti zaslužena sudba pa eto da podijelim s onima koji prate.
 Jon Snow stalni predmet žudnje ali ni Robb nije za baciti.
 Sviđaju mi se novi elementi uvođenja mističnih i fantastičnih elemenata sna kao i pojava warga/varga odnosno sposobnosti da uđeš u um životinje i vidiš kroz njezine oči :P 
Tko još nije počeo neka krene sa downlodanjem prve sezone :) 

Music:
Jake Bugg 

Books:
"Le Combat Ordinarie" Manu Larcenet
Ovaj mjesec preporuka nije knjiga već strip koji sam davno pročitala na nagovor prijatelja.
 Do tada nisam bila pretjerani fan ali ni poznavatelj stripova i bilo mi je nezamislivo da se s par crteža može izreći prava ideja ili misao a kamoli cjelokupni prikaz svakodnevnog života ili izgraditi kvalitetan lik koji je opipljiv, karakteran, stvaran.
 Krenula sam s čitanjem i iznenadilo me koliko mi se svidio i to moj prvi pročitani strip ikad.
 Rijetko se u nešto zaljubim iz prve ali kad se to dogodi onda je za mene pamtljiv forever.
 Bio je toliko orginalan ali u isto vrijeme jednostavan, realan i poučan da sam sretna što sam promijenila mišljenje.
Radnju ne namjeravam otkrivati jer s ovom se pričom vrijedi bez straha upoznati na slijepo.