petak, 27. siječnja 2012.

Pastel Colors

Annabella Barber by Jamie Nelson for Madame Germany 

Street Style

Pastelne boje su osvojile moje srce još u djetinjstvu dok sam ih razmazivala po dvorišnom asfaltu.     
 Ima nešto u tom šareno obojenom prahu koji je u ovom trenutku tu a čim puhne vjetar nestane.
 Možda je baš ta šarena prašina kriva što smo dobile kreativnu alergiju koja nas drži do danas.
Predosjećam da će upravo pastelne boje ovog proljeća, ali već i sada biti sveprisutne i neizostavne jer je već  počela pastel manija u svim editorijalima, blogovima, portalima.  
Mi smo presretne i jedva čekamo da počnemo kombinirati odjevne kombinacije jer se tako dobro osjećamo u bojama a i super idu sa cvjetnim uzorcima.
Za manjinu koja nije oduševljena ovim trendom posudit ću vam moj zlatni savjet:
 "Hodam uokolo i sve probam jednom "
 nećete pogriješiti i imate moju riječ da ćete se osjećati zadovoljno, veselo i razigrano.